Vad behöver du hjälp med? Vår kundtjänstavdelning finns till för att stötta dig som behöver hjälp efter att handlat hos Polarpumpen. På den här sidan hittar du också information och användbara länkar, vilka rör frågor som ofta kan uppstå efter ett köp.
Kundtjänst kan bland annat hjälpa dig med:
Behöver du göra en ny reklamation på din produkt, kan du läsa mer om hur du gör en reklamation här:
Är du en av dem som gärna själv vill hitta lösningen på ditt problem? På vår sida kring att använda och felsöka produkter hittar du vidare till artiklar och filmer, som kan hjälpa dig att ta hand om din produkt.
» Använd och felsök din produkt
Vi på Polarpumpen tycker att det är viktigt att du får den hjälp du behöver. Vi vet att vi säljer produkter som är tekniskt komplexa och som du som kund förhoppningsvis inte måste köpa särskilt ofta. Därför ser vi till att våra säljare och vår kundtjänst har den kompetens som krävs för att du ska få hjälp och vägledning, när du vill förbättra ditt hus.
Det smidigaste sättet att kontakta oss är via våra kontaktformulär. På kontaktsidan hittar du också svar på vanliga frågor, telefonnummer och aktuella öppettider.